نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 116
نویسنده پیام
alish1234 آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضویت: 14 /12 /1390
سن: 20


""تاپیک هواداران پرسپولیس""

دوشنبه 15 اسفند 1390 - 19:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
atohi آفلاین



ارسال‌ها : 13
عضویت: 15 /12 /1390


""تاپیک هواداران پرسپولیس""
کريمي: مي‌خواهيم دست پر برگرديم



کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌خواهيم دست پر از رياض به تهران برگرديم
علی کریمی گفت: شرایط خوب است اما بازی سختی در پیش داریم. الهلال بازیکنان خوبی دارد، ولی ما هم برای انجام یک بازی خوب به عربستان آمده‌ایم و می‌خواهیم دست پر به تهران برگردیم.

وی ادامه داد: دنیزلی الهلال را آنالیز کرده است، با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم به نتیجه دلخواه برسیم.

دیدار الهلال و پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21 چهارشنبه برگزار می‌شود.


دوشنبه 15 اسفند 1390 - 23:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
atohi آفلاین



ارسال‌ها : 13
عضویت: 15 /12 /1390


""تاپیک هواداران پرسپولیس""
گزارش آخرين تمرين پرسپوليس پيش ازديدار



آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از ديدار با الهلال امروز برگزار شد.


آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه بن فهد بن عبدالعزیز برگزار شد و پرسپولیس در این تمرین دقایقی زیر نور تمرین کرد.

* داوران کره‌ای مسابقه فردا همزمان با پرسپولیس در ورزشگاه تمرین کردند.

* ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمرین حضور داشت و تمامی مسایل را زیر نظر گرفت.

* مسئولان برگزاری مسابقه از اینکه پرسپولیس از آب‌‌های نوشیدنی خودشان استفاده می‌کردند ایراد گرفتند و گفتند باید از آب‌هایی که حامی مالی مسابقات است استفاده شود و بازیکنان پرسپولیس هم همین کار را کردند.

* در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بسیار با روحیه بودند و بسیار پرنشاط تمرین کردند. مهدوی‌کیا به دلیل مصدومیت از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین سرخپوشان بود. وی نمی‌تواند پرسپولیس را در دیدار فردا شب همراهی کند.

* چند خبرنگار و عکاس عربستانی در تمرین حضور داشتند که بعد از ۱۵ دقیقه با درخواست دنیزلی و با توجه به قوانین از ورزشگاه بیرون رفتند.

*مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه اختلافش با علی کریمی گفت: کریمی هم یکی از ۲۴ پسر من در پرسپولیس است و مربی حق دارد با بازیکن صحبت کند و مشکل خاصی وجود ندارد. تمام تمرکز ما برای بازی مهم فردا است و به مسایل دیگر توجه‌ای نداریم.

* علی کریمی هم در پایان تمرین در مورد سوال‌های شیطنت آمیز خبرنگاران عربی از مهدوی‌کیا مبنی بر اینکه چرا او و مهدوی‌کیا با وجود سن زیاد خداحافظی نمی‌کنند گفت: معلوم است عربستانی‌ها به دنبال چه چیزی هستند. به این مسایل توجهی ندارم. سن فقط یک عدد است اکنون زانتی با ۳۸ سال سن بهترین بازیکن تیمش است. من فردا می‌خواهم بهترین بازی‌ام را برای پرسپولیس انجام دهم.

* محمد رویانیان نیز در ورزشگاه حضور داشت و با بازیکنان چند دقیقه‌ای صحبت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

* محمد رویانیان و دنیزلی در پایان تمرین پا به توپ شدند. دنیزلی چند ضربه پنالتی زد و در این بخش موفق عمل کرد.


دیدار الهلال و پرسپولیس ساعت 21 فردا برگزار می‌شود

سه شنبه 16 اسفند 1390 - 23:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
atohi آفلاین



ارسال‌ها : 13
عضویت: 15 /12 /1390


""تاپیک هواداران پرسپولیس""
دنيزلي: مي‌توانستيم برابر الهلال پيروز شويم



سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌توانستيم برابر الهلال با فرصت‌هايي که داشتيم به برتري دست يابيم.


--------------------------------------------------------------------------------


مصطفی دنیزلی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر الهلال عربستان در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما در خانه حریف بازی کردیم اما با این وجود فرصت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. پس از اینکه حریف ۱۰ نفره شد کار ما دشوار شد. برای ما مهم بود که بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم اما متأسفانه فرصت‌های گل زیادی از دست دادیم.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس و الهلال دو تیم قدرتمند این گروه هستند. ما فرصت طلایی داشتیم که نتوانستیم گل بزنیم اما در هر صورت شروع با یک امتیاز هم خوب است.

دنیزلی خاطرنشان کرد: با این تساوی کار ما دشوار شد ما در گروه سختی قرار داریم باید در دیدارهای خانگی به برتری دست یابیم و در بازی‌های خارج از خانه هم نبازیم. مطمئن با ۱۰۰ هزار تماشاگر یک پارچه پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی می‌توانیم الهلال را شکست دهیم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و من به آنها اعتقاد دارم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه هدفش در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا صعود به دور بعدی است تصریح کرد: ما می‌خواهیم در گروه خود به هدفمان دست یابیم و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم اما کار دشواری در پیش‌رو داریم. باید الهلال را در خانه شکست دهیم و من این موضوع را دوست دارم که بتوانیم نماینده عربستان را در خانه خود شکست دهیم.

وی در پایان یادآور شد: پس از آنکه حریف ۱۰ نفره شد فرصت زیادی به الهلالی‌ها ندادیم اما طبیعی است که آنها در خانه به دنبال کسب امتیاز بودند و به حملات خود ادامه می‌دادند. به نظرم کسب یک امتیاز نیز در این دیدار خوب بود.



پنجشنبه 18 اسفند 1390 - 14:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group